تحقیق کلمات کلیدی برای سایت خبری

معرفی 5 ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای رضایت کاربر و موفقیت سئو

ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا این فرآیند را بهتر و سریعتر طی نمایید. این ابزارها قادرند با تحلیل داده های کاربران، کلمات کلیدی اصلی وبسایت، کلمات کلیدی لانگ تیل، کلمات LSI مرتبط با موضوع خاصی را در اخیتار کاربر قرار دهند. اکنون که همه چیز را در مورد تحقیق کلمات کلیدی، ارتباط آن با سئو و اهمیت آن در جذب ترافیک مناسب به وب سایت شما آموختیم، وقت آن است که با یک هشدار به پایان برسیم. متأسفانه، وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به دنبال بازی کردن سیستم با «پر کردن» کلمات کلیدی در محتوای خود بدون هیچ ارتباط یا زمینه واقعی هستند. این یک کپی غیرقابل خواندن ایجاد می کند که برای بازدید کننده ارزشی ندارد و این عمل صرفاً برای افزایش رتبه در گوگل طراحی شده است.

گاهی اوقات ممکن است از کلماتی که در یک دسته قرار داده اید، اطمینان کافی نداشته باشید. سپس ببینید وب سایت هایی که در نتایج گوگل نشان داده میشوند، این کلمه را با چه کلمات دیگری ترکیب کرده اند. اگر کلماتی که در دسته بندی خود قرار داده اید، جزو همین کلمات هستند، پس انتخاب شما درست است. پس از بررسی هشتگ های مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظرتان، به سراغ پست های رقیبانتان بروید. در بیشتر مواقع می توانید موضوع محتوای جدید خود را، از سوالات کاربران در فضای مجازی پیدا کنید.

اگر در زمینه سئو کاملاً تازه‌کار هستید، تعداد زیادی از ویژگی‌های این ابزار ممکن است برای شما طاقت فرسا باشد. اما اگر به دنبال عمق زیاد هستید، احتمالاً ارزش پولی که هزینه می‌کنید را دارد. شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ فیلتر برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. KeywordChi یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که به طور ویژه برای بازار فارسی طراحی شده است. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسب برای سئو و بهینه‌سازی محتوا پیدا کنند. با استفاده از داده‌های جستجو از گوگل، یوتیوب و اینستاگرام، می‌توان کلمات کم‌رقابت و پرجستجو را شناسایی کرد.

ابزار Keyword Tool مرجع اصلی آمار جستجوی کلمات نیست و اطلاعات خود را از همان کیورد پلنر دریافت می‌کند. هنگام کار با ابزار کیورد پلنر به این نکته مهم دقت کنید که معمولا داده‌های اعلام شده با واقعیت متفاوت است و پس از ضرب این اعداد در 8 به تخمین بهتری می‌رسیم. مثلا اگر کیورد پلنر عدد 1000 را برای جستجوی ماهانه یک کلمه کلیدی اعلام می‌کند تخمین ما این است که ماهانه 8000 بار جستجو می‌شود. ابزارهای متنوعی هستند که میزان جستجوی کلمات و جایگاه سایت‌ها را رصد کرده و گزارش جذابی از کلمات کلیدی یک رقیب به ما می‌دهند. آیا می‌دانید که چگونه می‌توان میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی را اندازه‌گیری کرد؟ نرخ کلیک یا Click-Through Rate معیاری برای محاسبۀ مقدار موفقیت‌آمیز بودنِ مارکتینگ برای کسب‌وکارتان است.

استفاده از کلمه کلیدی در این بخش، به گوگل کمک می‌کند تا ارتباط صفحه شما با جستجوی کاربر را بهتر درک کند. بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در ابتدای آن بیاورید تا سریعاً موضوع صفحه مشخص شود. این نکته در عنوان سئو (متا تایتل) هم مهم است و می‌تواند باعث جذب کلیک‌های بیشتر شود. این ابزار امکان تحلیل دقیق هر کلمه کلیدی مثل میزان رقابت، حجم جستجوی ماهانه و حتی پیش‌بینی میزان ترافیک احتمالی را دارد. علاوه‌بر این، با قابلیت‌هایی مثل Keyword Gap می‌توانید شکاف‌های استراتژی خود نسبت به رقبا را پیدا کنید و فرصت‌های جدیدی برای بهبود رتبه‌بندی خود بیابید.

آنها جایگاه شما را مشخص می کنند و به شما کمک می کنند رقبای خود را بشناسید. تمام ابزارهای طراحی شده برای تحقیق کلمات کلیدی به یک کلمه کلیدی هسته‌ای نیاز دارند تا از آن برای تولید لیست بلندی از کلمات کلیدی پیشنهادی استفاده کنند. پس باید در تحقیق کلمات کلیدی بسیار هوشیار عمل کنید زیرا کلمات کلیدی که انتخاب می کنید مهم ترین عامل در میزان ترافیک سایت شما خواهد بود. برای ایجاد محتوایی که از نظر ارگانیک رتبه خوبی داشته باشد و بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما سوق دهد، باید نیازهای بازدید کننده‌ها، زبان آنها و نوع محتوای مورد نظر آنها را بشناسید. طبق اصول سئو باید لیستی از 5 تا 10 کلمه کلیدی سخت در زمینه کاری خود پیدا کرده و اقدام به تولید محتوا کنید.

در نهایت پتانسل‌های موجود را بررسی کرده و کلمات کلیدی پر سرچ و کلمات کلیدی قابل قبولی که کمتر سئو شده‌اند را پیدا کرده و برای سئو سایت خودتان از آن‌ها استفاده کنید. یادگیری مخاطبان و پی بردن به اینکه چرا آنها چیزی را که می خواهند می خواهند به شما کمک می کند تا از عبارات محرک به عنوان بخشی از کلمات کلیدی دم بلند خود استفاده کنید. کلمات کلیدی خود را با عبارات محرک مرتبط با انواع مختلف قصد مصرف کننده تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر محصولی را می فروشید، عبارات محرک معاملاتی یا تجاری مانند «بهترین»، «خرید»، «پیوستن» و «مقایسه» به شما کمک می کند تا برای جستجوهایی رتبه بندی کنید که در آن افراد قصد خرید بیشتری دارند. برای انجام این کار، به نرم افزار تجزیه و تحلیل وب سایت مانند Google Analytics یا گزارش منابع HubSpot نیاز دارید که در ابزار Traffic Analytics موجود است. منابع ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید تا کلمات کلیدی را که تاکنون افراد برای رسیدن به سایت شما استفاده کرده اند را شناسایی کنید.

برای بررسی یک موضوع خاص، با استفاده از هر یک از پیوندهای زیر، مستقیماً به آن بخش بروید. فهرستی از موضوعات مهم و مرتبط را بر اساس آنچه در مورد کسب و کار خود می دانید تهیه کنید. به اجزای این فهرست کلمات کلیدی هسته‌ای میگویند که پایه و اساس روند جستجو و تحقیق کلمات کلیدی هستند. جستجو برای کلمات کلیدی، تنها راه برای فهمیدن این موضوع است که کاربران شما به دنبال چه چیزهایی هستند. کلمات کلیدی مناسب مانند یک قلاب ماهی‌گیری، کاربر را به سمت خود جذب می کند. برای جلوگیری از تولید محتوا درباره موضوعاتی که هیچ کس به دنبال آنها نیست، باید کلمات کلیدی پرطرفدار را بشناسید و محتوا نویسی خود را حول محور آنها انجام دهید.

از بین سه نوع اصلی کلمات کلیدی دم کوتاه، میانی و کیورد دم بلند یا طولانی، دو نوع اول معمولا حجم جستجوی بالاتری دارند. کلمات کلیدی معرف بازار یا اصطلاحاً Market-defining رایج‌ترین و نزدیک‌ترین عباراتی هستند که در زمان معرفی کسب‌و‌کار شما به ذهن مخاطبان می‌رسند. این نوع کلمات کلیدی سئو دقیقا همان عباراتی هستند که هنگام راه‌اندازی کمپین سئو به ذهن شما هم سرازیر می‌شود. اگر شما روی رتبه گرفتن برای کلمه کلیدی‌ای تمرکز کنید که نیاز کاربر شما نیست، تمام زحمات‌تان به باد رفته است. مثلاً فرض کنید محتوایی با کلمه کلیدی چگونه چرخ گوشت خود را تعمیر کنیم؟ تولید کرده‌اید.

در حین انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO، در نظر بگیرید که آیا محتوای شما واقعاً با هدف مصرف کننده مطابقت دارد یا خیر. Google Keyword Planner یکی از محبوب ترین ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی است که توسط گوگل ارائه میشود. خوشبختانه این ابزار تحقیق کلمات کلیدی رایگان است کار کردن با آن نیز بسیار آسان است و تنها کافی است مراحل ساده زیر را دنبال کنید. برای تأیید اینکه هدف کاربر از یک کلمه کلیدی چیست، ایده خوبی است که به سادگی این کلمه کلیدی را خودتان وارد یک موتور جستجو کنید و ببینید چه نوع نتایجی به دست می آید. مطمئن شوید که نوع محتوای Google با آنچه که می‌خواهید برای کلمه کلیدی ایجاد کنید، ارتباط نزدیکی دارد.

و در نتیجۀ ایجاد یک تجربه کاربری خوب، در صفحه نتایج جستجو، رنکینگ خوبی کسب کند. در نتیجه می‌توانیم کلمات کلیدی خود را متناسب با نیاز و علاقه کاربران انتخاب کنیم. آموزش تحقیق کلمات کلیدی یکی از اولین کارهایی است که برای تبدیل شدن به یک محتوا‌نویس حرفه ای باید انجام دهید. عبارات یا کلمات کلیدی، گروهی از کلمات هستند که شما می توانید محتوای خود را به وسیله آنها برای موتورهای جستجو تعریف کنید. از نظر سئو، عبارات کلیدی، بیشترین کلماتی هستند که کاربران آنها را وارد موتورهای جستجو می کنند.

شما باید سعی کنید که ابتدا در کلمات کلیدی دم دراز و با گذشت زمان، در کیوردهای اصلی هم به صفحه اول نتایج گوگل راه یابید. وقتی کوئری مناسب حوزه خودتان را پیدا کردید (یعنی کلماتی که بیشترین جستجو را در میان کاربران دارند)، به راحتی می‌توانید محتوای مناسب با آن را تولید کرده و توجه کاربران را به سایت خودتان جلب کنید. تحقیق برای به دست آوردن کلمات کلیدی یا همان کیورد ریسرچ (Keyword Research) مهم‌ترین قدم، پیش از آغاز تولید محتواست. شما باید بدانید چه کلمات کلیدی در صنعت‌تان بیش از سایر کلمات جستجو می‌شوند و سپس، روی همان کلیدواژه‌ها شروع به تولید کردن محتواهای جذاب و باارزش کنید. یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوای ارزشمند و دستیابی به بازدید بالا از طریق این محتو آگاهی از سرچ اینتنت search intent یا هدف کاربر از جستجو است.

اگر توانسته باشید در کلمات کلیدی اصلی که مخاطب آن‌ها را جستجو می‌کند، رتبه خوبی در نتایج کسب کنید، مخاطب شما را می‌بیند و انتخابتان می‌کند. بنابراین انجام تحقیق کلمات کلیدی را در تعیین استراتژی محتوا جدی بگیرید و هرچند وقت یکبار، کلمات جدیدی را در استراتژی سئوی سایت خود قرار دهید. علاوه‌بر این، انتخاب کلمه کلیدی مناسب، تنها یکی از عواملی است که برای موفقیت وب سایت خود به آن نیاز دارید. برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای سایت خود نیاز است که آموزش صفر تا صد سئو سایت را  به صورتکامل دنبال کرده و فرا بگیرید. به همین منظور، تصمیم گرفتیم تا به کمک اساتید برجسته ژاکت آکادمی، به‌صورت جامع صفر تا صد اصول سئو را به شما آموزش دهیم. این وب‌سایت ابزار خوبی است که سؤالاتی که معمولاً با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر شما از گوگل پرسیده می‌شود را نمایش می‌دهد.

یکی از مشکلاتی که بر اثر تمرکز زیاد بر روی حجم جستجوی یک کلمه کلیدی پیش می‌آید، این است که کلمات کلیدی طولانی را فراموش می‌کنید. در حالی که کلمات کلیدی طولانی، که search volume پایینی هم دارند، می‌توانند بیشتر به هدف کسب و کار شما نزدیک باشند. به این معنا که کاربرانی وجود دارند که با جستجوی این کلمات کلیدی، به دنبال خریدن محصول یا گرفتن خدماتی هستند که وب سایت شما ارائه می‌کند. بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف کار کردن با ابزارهای مختلف سئو می‌کنند غافل از اینکه چیزی که دنبالش هستند را می‌توانند در همان صفحه ساده نتایج جستجوی گوگل پیدا کنند. وقتی به دنبال یک کلمه کلیدی می‌گردید، می‌توانید در صفحه نتایج جستجوی گوگل بررسی کنید و متوجه شوید که چه محتوایی از نظر موتورهای جستجو و البته کاربران، باب میل است.

دوره حضوری آموزش سئو مشهد که تمامی سرفصل ها را به طور جامع تدریس خواهیم کرد. اگر میخواهید به صورت تخصصی سئو را آموزش ببینید، نگاهی به صفحه دوره سئو ما بیاندازید! تصور اینکه خود را به عنوان یک خریدار به دنبال یک محصول یا خدمات تصور کنید می تواند مفید باشد. ابزارهای اتوماسیون بازاریابینحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابیاتوماسیون بازاریابی چیست؟چگونه بفهمم که به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی نیاز دارم؟و.. با این قابلیت می‌توانید ببینید که در شبکه‌های اجتماعی چه محتواهایی بیشترین اشتراک گذاری و یا لینک‌دهی را داشته‌اند و در آخر از آن‌ها ایده بگیرید.

با این حال‌، ممکن است خود کلمه کلیدی به اندازه‌ای که تصور می‌کنید، برای سئو مهم نباشد. از طرفی این کلمات نرخ تبدیل بهتری دارند چرا که در چرخه‌های تبدیل یا خرید بیشتر به چشم می‌خورند. به عبارتی کسی که کلمه سئو را سرچ کرده است، یک وب گردی ساده انجام می‌دهد اما کسی که کلمه کلیدی طولانی سئو سایت در شیراز را سرچ می‌کند یک هدف یا به عبارتی یک نیاز مشخص دارد که به دنبال پاسخ دادن به آن است. همانطور که موتورهای جستجو بهبود می یابند و تاکید بیشتری بر عبارات مرتبط، زبان طبیعی و محتوای با کیفیت می شود. شما می خواهید با ارائه محتوای عمیق و بهم پیوسته، تخصص وب سایت خود را به نمایش بگذارید. اگر مشتریان شما را منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی برای موضوع خاصی بدانند، می خواهند روی وب سایت شما کلیک کنند.

ما در اینجا فروش عسل را در نظر گرفتیم و چند کلمه مربوط به آن را در کیورد پلنر وارد کردیم. برای این که دسته‌های موضوعی بهتری بسازید، می‌توانید از پیشنهادهای گوگل هم استفاده کنید. اگر سایتی دارید که مدتی هست که فعالیت دارد و در کلمات مختلف ایمپرشن می‌گیرد، این بهترین و مفیدترین ابزار هست، چون که اطلاعات دقیق و واقعی را دارید. کافی است یک فایل گوگل شیت در کنار دست‌تان باشد و این ایده‌های جدید را یادداشت نمایید. هر کدام از این موارد را می‌توان دوباره سرچ و ایده‌های جدیدی را پیدا نمود.

اگر استفاده بیشتری دارید طرح Pro بهتر است، زیرا جستجوهای روزانه نامحدود و گزینه‌های شخصی‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دومین ابزار رایگان معرفی شده توسط گوگل، گوگل ترندز است که به شما میانگین جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی، پیش‌بینی عملکرد و حجم جستجوی کلمات کلیدی را ارائه می‌دهد. این ابزار به‌خوبی میزان محبوبیت هر کلمه کلیدی در ماه‌های مختلف را نشان می‌دهد و نتایج را به روش‌های مختلفی از جمله منطقه جغرافیایی، علاقه، طول زمان، موضوعات و پرسش‌های مرتبط دسته‌بندی می‌کند. همچنین به کمک گوگل ترندز می‌توانید چندین کلمه کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی که رقبای شما استفاده می‌کنند را شناسایی کنید و از آن‌ها برای بهبود عملکرد سایت خود بهره ببرید. در این بخش، آدرس وب‌سایت رقیب خود را وارد کرده و سپس گزینه جستجو را بزنید.

روش تحقیق کلمات کلیدی که در ابتدا به شما آموزش دادیم همیشه کاربرد ندارد؛ چرا که ممکن است یکی از رقبای شما در آن زمینه فعالیتی نداشته باشد یا اینکه خیلی ضعیف عمل کرده باشد. در این زمان شما باید از شیوه های دیگری برای استخراج کلمات کلیدی یک سایت استفاده کنید. علاوه بر تمام این‌ها SEMrush به شما کمک می‌کند تا بک‌لینک‌ها را بررسی کنید، رتبه سایت در موتورهای جستجو را ببینید و سئو سایتتان را تحلیل کنید. پس اگر دوست دارید دید کاملی از وضعیت سئوی سایتتان داشته باشید، SEMrush گزینه مناسبی است. اما تجهیز نبودن بخش‌های این سایت به زبان فارسی برای تحلیل و جستجوی کلمات کلیدی فارسی تا حدودی استفاده از این ابزار را سخت و غیر کاربری کرده است. اما از طرفی ایده‌هایی که برای یافتن کلمات کلیدی ارائه می‌دهد گاها راهگشاست.

تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند کلمات و عباراتی را که کاربران در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، پیدا کنید. ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Ahrefs ،SEMrush و Ubersuggest به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را بهینه کرده و جذب ترافیک بیشتری داشته باشید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بفهمید مخاطبان شما در گوگل چه عباراتی را جستجو می‌کنند و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کنید. Semrush یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که امکانات گسترده‌ای برای سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد. با این ابزار می‌توانید به‌راحتی کلمات کلیدی جدید کشف کنید، استراتژی رقبا را بررسی کنید و عملکرد محتوای خود را در موتورهای جستجو بسنجید. خوب است بدانید که هیچ کلمه کلیدی «بهترینی» برای جستجوگرهایی مثل گوگل وجود ندارد‌.

تحقیق کلمات کلیدی یا “Keyword Research” فرآیندی است که در طراحی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها و محتوای آنها به کار می‌رود. تحقیق کلمات کلیدی می تواند پرس و جوهای هدف، محبوبیت پرس و جوها، دشواری رتبه بندی کلمات و موارد دیگر را آشکار کند. در نتیجه شما به عنوان صاحب وب سایت موظف هستید، به صورت دوره ای برای تحقیق کلمات کلیدی اقدام کنید. به این ترتیب می توانید لیستی از عبارات جدید را پیدا کنید، کلمات کلیدی منسوخ شده را شناسایی کرده و در نهایت نیز جایگاه و رتبه خود را با هر کلمه مشخص کنید. برای فهمیدن میزان رقابت یک کلمه کلیدی، باید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مثل Ahrefs، SEMrush یا Ubersuggest استفاده کنید. این ابزارها میزان "Keyword Difficulty" یا سختی کلمه کلیدی رو نشان می‌دهند.

برای مثال کوئری‌های جستجوی آب و هوای تهران در هفته آینده، نحوه پرورش کاکتوس یا آموزش پخت فسنجان همگی از این دسته‌اند. در این شیوه از جستجو، جنبه‌های مالی به طور مستقیم هدف قرار نمی‌گیرد و کاربران تنها به دنبال افزایش دانش و اطلاعات خود درباره یک زمینه هستند. درک تعادل میان کیوردهایی که به دلیل رقابت ممکن است کمی دشوارتر باشند با سایر کیوردهای آسان‌تر، به شما کمک‌ می‌کند تعادل مشابهی در ترکیب کلمات کلیدی دم بلند و اصلی داشته باشید. محتوای شما فقط درصورتی که برای نیازهای جستجوگران مفید باشد، توسط یک کلمه کلیدی رتبه‌‎بندی‌ می‌شود. علاوه بر این‌، محتوای شما باید بهترین منبع موجود برای جستجوی کاربران باشد تا بتوانید رتبه بهتری در گوگل کسب کنید. این اعداد را در پرانتز سمت راست هر کلمه کلیدی مشاهده‌ می‌کنید؟ این اعداد نشان‌دهنده جستجوی ماهانه ‌آن‌هاست.

مثلا فرض کنید که یک سایت مهاجرتی برای مقصد کانادا داریم و در طول تحقیق کلمات کلیدی متوجه می‌شویم که عبارت “کار در عمان” جستجوی بالایی دارد. شاید این عبارت به مهاجرت مرتبط باشد ولی ما خدماتی برای مقصد عمان ارائه نمی‌کنیم و کسب جایگاه در آن نمی‌تواند کمکی به افزایش فروش بکند. برای آنکه بتوانیم تخمینی از میزان جستجوی هر عبارت داشته باشیم باید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بهره بگیریم. بهترین ابزار برای تخمین میزان جستجوی کلمات، Keyword Planner است که در ادامه بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد. معیار مهم دیگر برای هدف‌گذاری کیوردها در صفحات سایت اینترنتی توجه به کلمات کلیدی ارزشمند برای رقابت سئو است.

در نهایت گوگل چند هزار کلمه کلیدی پر بازدید را به شما پیشنهاد خواهد داد. اکنون که چند کلمه کلیدی هسته‌ای دارید که می خواهید روی آنها تمرکز کنید، زمان آن رسیده است که برخی از کلمات کلیدی را که زیر مجموعه آنها قرار می گیرند را شناسایی کنید. در این روش اگر سایت خدماتی یا فروشگاهی دارید، ابتدا برای صفحه توضیحات محصول یا خدمات خود، محتوا آماده کنید. سپس مقالاتی در بخش وبلاگ سایت بنویسید که کاربران را برای رفتن به صفحه محصول و خدمات سایت ترغیب کند. ابتدا بدانیم که کاربری که آن کلمه را سرچ می کند، دقیقا دنبال چه چیزی است.

الگوریتم جستجوی گوگل از بیش از 200 عامل برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند. برای اینکه به وب سایت خود بهترین شانس را برای متمایز شدن از سایرین بدهید، انجام تحقیقات کامل و با کیفیت بالا در مورد کلمات کلیدی ضروری است. حجم بالای جستجو نشان دهنده محبوبیت است، اما برای جلوگیری از جذب ترافیک نامربوط، آن را با ارتباط متعادل کنید. این ابزار کلمات کلیدی را براساس منابع مختلف گوگل، يوتيوب، یاهو و بینگ دسته بندی میکند. این ابزار با سایر ابزارهای فهرست شده در اینجا کمی متفاوت است؛ زیرا یک پلتفرم مستقل نیست، بلکه یک افزونه کروم است. Keyword Surfer روشی بصری برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های جستجو و همچنین جداسازی کلمات کلیدی به دسته‌های مختلف، در اختیار شما قرار می دهد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری