تبلیغات هدفمند کلیدی برای موفقیت در بازاریابی2023-05-29

روش‌های تاثیرگذار تبلیغات، راهنمای جامع برای افزایش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی ایران آکادمی آموزش مجازی

معمولاً هر کسب و کاری با روش‌های تبلیغاتی مختلف علاوه بر‌شناساندن خود به مشتریان، آن‌ها را برای خرید محصولات ترغیب می‌کند. برای تمایز از رقبا باید تبلیغات خود را برپایه ارزش افزوده طراحی و تولید کنید. در تبلیغات باید به شکلی هوشمندانه مزیت ها و برتری های محصولات یا خدمات خود را نسبت به رقبا نشان دهید. شاخص ‌های کلیدی عملکرد (KPI) را برای اندازه‌گیری موفقیت تبلیغات دیجیتال هدفمند خود دنبال کنید.

ابزارهای تحلیل و گزارش‌گیری در بازاریابی اینترنتی، امکان رصد دقیق وضعیت کسب‌وکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics برای بررسی نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، نرخ کلیک (CTR) و سایر معیارها استفاده کنید و در صورت نیاز استراتژی‌های خود را بهینه‌سازی کنید. در بسیاری از موارد، ترکیب چند استراتژی می‌تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

دپارتمان‌های مختلف کانون ایران نوین با بهره‌مندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه می‌کند. تبلیغات هنری است که در طول زمان و با توجه به ظهور رسانه‌ها و کانال‌های جدید همواره درحال رشد و تغییر است. با این اوصاف 5 راهکار ثابت وجود دارد، که پیاده‌ کردن آن‌ها باعث می‌شود تبلیغ شما در هر بستری و به هر شکلی، پیام خودش را به بهترین شکل ممکن منتقل کند. در ادامه 5 استراتژی برای ایجاد تبلیغات موثر را معرفی و بررسی کرده‌ایم. تبلیغات ابزاری است که از طریق آن پیام‌های بازاریابی، به‌گونه‌ای جذاب و خلاقانه به مخاطب هدف منتقل می‌شود و نقش مهمی در تحقق اهداف تجاری برند ایفا می‌کند.

رپورتاژها، تبلیغاتی هستند که از نظر شکل، سبک و نحوه نگارش مطابق با سایر نوشته‌های رسانه هستند و مانند آگهی به نظر نمی‌رسند. این تبلیغات به برند کمک می‌کند تا از ارتباطاتی استفاده کند که مجله از قبل با مخاطبان خود شکل داده است. رپورتاژ آگهی علاوه بر مجله و روزنامه، در وبلاگ و وب سایت نیز منتشر می‌شود. در این نوع تبلیغات، تبلیغ‌کننده به ناشر هزینه پرداخت می‌کند و در ازای آن ناشر نیز باید محتوای تبلیغاتی تبلیغ‌کننده را به صورت مقاله‌ای مشابه سایر محتوای آن رسانه تدوین و منتشر کند.

نمونه پیامک های ارسال هوشمند !

برای مثال، به‌جای «خرید گل»، از «خرید گل در شیراز» استفاده می‌کنیم. تبلیغات محتوامحور محصول هم مختص فروشگاه‌های آنلاین است که در کنار ریتارگتینگ محصول، از تبلیغات هدفمند به‌طور اتوماتیک بهره ببرند. این تبلیغات به‌طور اتوماتیک در محتوایی مرتبط با همان محصول نمایش داده می‌شوند.

اگر ندانید که قرار است کجا بروید و به چه نتایجی برسید، حتی بهترین استراتژی تبلیغات هم نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین کند. طبق آمار مؤسسهٔ Nielsen، کسب‌وکارهایی که از ابتدا اهداف روشنی برای جذب مخاطب هدف و افزایش آگاهی از برند تعیین می‌کنند، تا ۲۵ درصد اثرگذاری تبلیغات بالاتری را تجربه می‌کنند. این نوع بازاریابی شامل روش‌های مختلفی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات کلیکی (PPC)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی محتوایی می‌شود. هدفمندسازی تبلیغات با آژانس تبلیغاتی مهم است به دلیل اینکه این کار به شما کمک می‌کند تا پیام خود را به مخاطبان مورد نظرتان منتقل کنید و بازدهی بالاتری از تبلیغات خود داشته باشید. آژانس‌های تبلیغاتی با تحلیل بازار، مشتریان و رقبا، به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های مناسبی برای تبلیغات خود انتخاب کنید و به بهبود نتایج تبلیغاتی خود برسید.

اگر هدف شما جذب مخاطبان محلی است، تبلیغ در روزنامه‌های محلی و کوچک برای دستیابی به مخاطبان هدف، مناسب‌تر است. اندازه‌های متنوعی از تبلیغات در روزنامه‌های ارائه می‌شود، بنابراین با توجه به بودجه خود می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. برای مثال می‌توانید بخش ورزشی، اقتصادی، سبک زندگی و غیره را انتخاب کنید. در تبلیغات پیامکی، پیام‌های تبلیغاتی از طریق پیامک برای مخاطبان ارسال می‌شود. کسب  کارها می‌توانند برای افزایش آگاهی از برند، افزایش تعامل و فروش، پیام‌های متنی برای مشتریان احتمالی و مشتریان ارسال کنند. از جمله مزایای تبلیغات پیامکی می‌توان به تحویل سریع آن به مخاطب اشاره کرد.

در مجموع می‌توان گفت تأثیر تبلیغات در بازاریابی فراتر از اطلاع‌رسانی است. تبلیغات می‌تواند رفتار و نگرش مشتریان را تغییر دهد و آنها را به سمت برند جذب کند. استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر به کسب و کارها کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار بهبود بخشند. اس ام اس مارکتینگ یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است که به دلیل سرعت، دسترسی بالا و هزینه کم، مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است.

این نوع تبلیغات به کاربرانی که قبلاً علاقه‌ای نسبت به محصولات شما نشان داده‌اند، تمرکز می‌کند. هرچند که تبلیغات دیجیتال در حال حاضر بیشتر مورد توجه است، اما تبلیغات سنتی مانند بیلبوردها، تلویزیون و رادیو نیز همچنان اثرگذار هستند. این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کنند تا برندی با اعتبار و قابل اعتماد بسازید. با هدفمندسازی تبلیغات، تبلیغ‌ها به شکلی زمانبندی شده و در کانال‌هایی که مخاطبان مورد نظر ترجیح می‌دهند، نمایش داده می‌شوند. همیشه شنیده‌ایم که می‌گویند به‌جای سخت کار کردن، هوشمندانه کار کنید!

این کمپین ثابت کرد که یک پیام ساده و ارتباط واقعی با مخاطب، می‌تواند دنیای کسب‌وکار را متحول کند. نایکی به‌جای نمایش صرفاً محصولاتش، افراد واقعی را نشان داد که با کفش‌ها و لباس‌های این برند ورزش می‌کردند. این حرکت ساده اما هوشمندانه، احساسات انسانی به تبلیغات نایکی بخشید و توانست مخاطبان را به برند نزدیک‌تر کند. به‌کارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کم‌هزینه برای افزایش آگاهی از برند است. با همه این‌ها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند.

به بیانی دیگر، نسبت به هزینه‌ای که این نوع تبلیغات دارد، هدف‌گیری آن‌ سخت‌تر از روش‌های دیگر است؛ اما همچنان یکی از روش‌های مؤثر برای رساندن پیام به تعداد زیادی از مردم هستند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتواهای وب‌سایت یا لینک‌سازی داخلی و خارجی، تنها به جذب ترافیک ارگانیک منجر نمی‌شود. این کار علاوه بر افزایش اعتبار وب‌سایت شما، بهبود تجربۀ کاربران را نیز به همراه دارد و آن‌ها را به سمت مسیرهای درست هدایت می‌کند. این روش‌ معمولاً هزینۀ بالایی دارد و به مخاطبان محدودی نیز نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند.

مهارت نرم در مرکز تماس جذب مشتری وفادار به کمک کال‌ سنتر

هدف‌گیری مجدد به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را به افرادی که قبلاً با برند شما تعامل داشته‌اند، نمایش دهید. این روش می‌تواند به افزایش احتمال خرید مجدد و ایجاد شانس تکرار خریدها کمک کند. پیاده‌سازی تبلیغات هدفمند می‌تواند مزایای متعددی را برای کسب‌و کارها به ارمغان بیاورد. در ادامه به چند مزیت کلیدی اشاره می‌کنیم که بیشتر کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

  • برای غلبه بر این چالش‌ها، تدوین استراتژی‌های متناسب با شرایط محلی و استفاده از روش‌های تبلیغاتی کم‌هزینه می‌تواند مؤثر باشد.
  • {
  • در ابتدا کمپین تبلیغاتی از روش چاپی بهره می‌گرفت اما پس از آن به تلویزیون رفت.
  • |}{
  • برای موفقیت در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید.
  • |}
  • پیامک‌ها به‌عنوان یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای ارتباط مستقیم با مشتریان به‌شمار می‌روند.
  • همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید.
  • {
  • بسته به اهداف کمپین تبلیغاتی، تبلیغات می‌تواند به روش‌های زیر برای کسب و کار شما کار کند.
  • |}

تبلیغات برنامه ریزی شده و اصولی نوعی سرمایه گذاری برای صاحبان صنایع و کسب و کارهاست که مدیران باتجربه و هوشمند به بهترین شکل از آن استفاده می کنند. در دنیای امروزی، تبلیغات به تنهایی نمی‌تواند موفقیت یک کسب و کار را تضمین کند. با حجم عظیمی از پیام‌های تبلیغاتی که هر روزه مخاطبان با آن مواجه می‌شوند، تنها راه رسیدن به موفقیت، هدفمندسازی تبلیغات است. هدفمندسازی تبلیغات به معنای رساندن پیام‌های تبلیغاتی به مخاطبان صحیح در زمان و مکان مناسب است.

هرچه اطلاعات بیشتری جمع‌آوری و تحلیل کنید، بهینه‌سازی تبلبیغات برای شما آسان‌تر خواهد بود. درنتیجه، نتایج بهتری کسب می‌کنند و هزینه کمتری برای هر کمپین صرف می‌شود. کمپین‌های آنلاین از بسیاری از جهات از سایر کمپین‌ها برتر هستند چراکه در آن‌ها می‌توانید از عناصر متمایزکننده زیر بهره بگیرید. بخش تبلیغات روی فرآیند ایجاد و انتشار پیام‌های متقاعدکننده تمرکز می‌کند تا مشتریان را به انجام اقدام موردنظر ترغیب کند. مهمترین نکته در تولید و انتشار تبلیغات هدفمند استفاده از متخصصان این حوزه است. مثلاً در مورد تبلیغات ویدیویی بهتر است که از متخصصان ساخت تیزر کمک بگیرید.

روش های مختلفی جهت ارسال اس ام اس انبوه در سامانه ارسال انبوه پیامک پیام رسان وجود دارد. شما می توانید شماره موبایل های مورد نظر خود را در دفترچه تلفن اضافه کنید. حتما شماهم تبلیغات تلویزیونی را دیده اید که زیرنویس کرده است، برای خرید محصول عدد 11 را به سرشماره خاصی ارسال کنید. می‌توانید این اطلاعات را از طریق فرم‌های ثبت نام، مسابقات، خرید بانک‌های اطلاعاتی یا سایر روش‌ها جمع‌آوری کنید. در مقایسه با روش‌هایی مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی یا حتی تبلیغات آنلاین، پیامک تبلیغاتی به‌دلیل هزینه پایین‌تر، نرخ بازدهی بالاتر و امکان هدف‌گذاری دقیق‌تر، یک گزینه بسیار جذاب است. برای موفقیت در تبلیغات، مهم است که اهدافی که می‌خواهید برندتان با آن‌ها شناخته شود را شناسایی کنید و این مفاهیم را از طریق داستان‌ها یا ویدئوهای جذاب در تبلیغات خود بگنجانید.

محتوای تولیدشده توسط کاربران، به‌ویژه تصاویر و ویدیوهایی که آن‌ها از محصولات یا خدمات برند شما به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند به تقویت اعتماد و اعتبار برند شما کمک کند. این نوع محتوا به‌عنوان یک ابزار معتبر و قابل اعتماد برای معرفی برند و محصولات به‌شمار می‌رود، زیرا مشتریان واقعی آن را ایجاد کرده‌اند. روی مصرف‌کنندگانی تمرکز کنید که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند و باید صدای شما را بشنوند.

اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت و محتویات شما برای کاربران قابل دسترسی و جذاب باشد. گوکل کمپینی با نام «Year in Search» در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد که کمپین بسیار موفقی بود. قبل از آن در سال ۲۰۱۰ کمپینی مشابه راه‌اندازی کرده بود و طی تبلیغ ویدیویی آنلاین ۲ الی ۳ دقیقه‌ای، رایج‌ترین جستجوهای سال گذشته را نمایش می‌داد. بازاریابان گوگل، تصاویر، کلیپ‌های ویدیویی و محتوای صوتی را جمع‌آوری می‌کنند تا جستجوها را به صورت داستان بیان کنند. بیننده فراموش می‌کند که در حال مشاهده تبلیغ است چراکه این تبلیغ مانند فیلم پخش می‌شود و مانند کپسول زمان است.

تبلیغات تصویری برای اشتراک‌گذاری مجموعه‌ای از محتوای تصویری مناسب است. تبلیغات استوری به شما اجازه می‌دهند تا از ترکیبی از تصویر و ویدیوی کوتاه استفاده کنید. روش تبلیغات Lead یکی از بهترین روش‌های تبلیغ در فیسبوک است چراکه باعث تولید مشتریان راغب و اشتراک‌گذاری محتوای بصری به صورت همزمان می‌شوند. روش تبلیغات Lead فیسبوک به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مشتریان راغب را بدون هدایت آن ها به خارج از فیسبوک، ضبط کنید. با دسترسی به مخاطبان مناسب، برند شما توسط افرادی دیده می‌شود که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند.

هماهنگی میان تیم‌های فروش، بازاریابی و مالی نیز نقش مهمی در بهبود فرایند برندسازی و دستیابی به افزایش فروش دارد. در نهایت، انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات بازار و بازنگری دوره‌ای اهداف، کلید اصلی توسعه کسب‌وکار و موفقیت در تبلیغات هدفمند خواهد بود. بازاریابی هدفمند از مؤثرترین روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش است که مزایای بسیاری را در اختیار کسب‌وکار شما می‌گذارد.

در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری در توانشان باشد انجام می دهند. استفاده از دعوت به اقدام (CTA) و لینک‌های کوتاه نیز می‌تواند مخاطبان را به تعامل بیشتر ترغیب کند. در حالی که CTR نشان می‌دهد که چند نفر روی لینک شما کلیک کرده‌اند، نرخ تبدیل نشان می‌دهد که چند تا از این کلیک‌ها به نتیجۀ دلخواه شما منجر شده است. شما می‌توانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار داده‌ایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغات‌تان شوید. برای بهینه‌سازی عنوان تبلیغات و بهبود CTR، از کلیدواژه‌های ترند و مرتبط با موضوع، صنف، ویژگی‌های محصولات، مزایای خدمات و… استفاده کنید. با استفاده از تکنیک‌های افزایش CTR، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، شاهد رشد کسب‌وکارتان باشید.

چه پیشنهادی دهید، کجا و به چه شکلی پیام را منتقل و روی کدام مزیت در پیام تمرکز کنید. مجلات، روزنامه‌ها و بروشورها همچنان به‌عنوان ابزارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تبلیغات آفلاین، با وجود پیشرفت تکنولوژی، همچنان جایگاه ویژه‌ای در بازاریابی دارد. بیلبوردهای خیابانی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، و حتی بروشورها، ابزارهایی هستند که می‌توانند تأثیری ماندگار بر ذهن مخاطب بگذارند.

{

تمرکز بر ارزش‌ها از طریق پیام تبلیغاتی

|}
Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. داستان‌گویی در تبلیغات، فراتر از معرفی یک محصول یا خدمات است؛ این هنر، تصویری بزرگ‌تر و انسانی‌تر از برند خلق می‌کند. زمانی که داستانی با قلب و ذهن مخاطب هم‌خوان شود، انگیزه او برای اقدام به انجام کاری چند برابر می‌شود. تبلیغات چاپی که سال‌هاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهی‌های روزنامه‌ای و مجلات می‌شود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان به‌عنوان یکی از رسانه‌های کلاسیک و مؤثر شناخته می‌شود. تبلیغات به معنای ایجاد پیام‌ و استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی برای جلب‌توجه و ترغیب افراد برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید محصول یا خدمات است.

بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند از دیگر استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر است. تبلیغات می‌تواند حس نیاز را در مشتری ایجاد کند و او را متقاعد سازد که محصول یا خدمات شما، همان چیزی است که زندگی او را بهتر می‌کند. این قدرت تأثیرگذاری، چیزی است که تبلیغات را به یک عنصر تعیین‌کننده در فرآیند خرید تبدیل می‌کند. تصمیم‌گیری مشتریان اغلب تحت تأثیر پیام‌هایی قرار می‌گیرد که تبلیغات حرفه‌ای به آنها منتقل می‌کند. این تبلیغات، با خلق پیام‌های جذاب و خلاقانه، فراتر از معرفی محصول عمل می‌کنند؛ آنها ذهن مشتری را به سمت یک انتخاب خاص هدایت می‌کنند.

با این اوصاف بدیهی است که ترکیب خلاقیت با فناوری، تبلیغات چاپی را به ابزاری فراتر از گذشته تبدیل کرده است. با اتوماسیون و سایر تکنیک‌ها و امکانات بازاریابی آنلاین، می‌توانید بدون محدودیت زمانی و به صورت 24/7 با مخاطبان خود در ارتباط باشید. بنابراین، هر زمانی که مخاطبی قصد خرید یا استفاده از خدمات کسب‌وکار شما را داشته باشد، در دسترس او خواهید بود و با پاسخگویی به سوالات و امکان ثبت سفارش، هیچ مشتری‌ای را از دست نخواهید داد. این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است.

برای تحقق این هدف، دیجی‌کالا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پربازدید و تبلیغات سنتی (بنرهای محیطی و بیلبورد) را به کار گرفت. آمارها نشان دادند که این کمپین، به رشد ۴۰ درصدی در ترافیک وب‌سایت طی دورهٔ جشنواره منجر شد و نهایتاً نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را تا ۲۵ درصد افزایش داد. بازاریابی پیامکی یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی در دنیای امروز است.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این سایت