بلاگرها و حضور آنلاین آنها در شهرهای ایران2024-03-06
بیوگرافی بلاگرهای معروف ایرانی1403 در اینستاگرام2025
این افراد معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش میدهند و توانایی ایجاد ارتباط با مخاطبان خود را دارند. بلاگری این امکان را به افراد میدهد تا دیدگاهها، اطلاعات، و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این افراد میتوانند از این فرصت بهرهبرداری کنند تا تأثیرگذاری خود را افزایش دهند و با ارتقاء محتوا و ارتقاء تعامل با مخاطبان، به جامعه مجازی واقعیتری بسازند. همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد.
- {
- طبیعتگردی و جاذبههای توریستی این منطقه، باعث میشود تبلیغ اقامتگاههای محلی برای مخاطبان، بهویژه در تعطیلات بسیار جذاب باشد. |}
- او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. {
- سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد. |}{
- حال که با مفهوم تکنولوژی بلاگر و نحوه کارشان آشنا شدیم؛ خوب است تعدادی از این بلاگرهای موفق ایرانی که در سال 1402 توانستند موفق عمل کنند را به شما معرفی کنیم. |}
- پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید.
- سناریو سازی کلیپهای کمدی او باعث شده است به چهرهای معروف در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد تبدیل شود.
بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد.
{- {
- این گونه بلاگران معمولاً جزء جامعهای پرانرژی از علاقهمندان به ورزش هستند. |}
- همچنین نویسنده مقالات تخصصی در حوزههای مختلف هستم و همواره در تلاش برای بهروز نگهداشتن خود با آخرین روندها و تغییرات دیجیتال هستم.
- اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. {
- بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد. |}{
- تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. |}
- گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامهنویسیهای کامپیوتری و توسعهدهندههای وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد میکنند.
باتوجهبه تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسبوکار شما، میتواند به افزایش دیدهشدن و جذب مشتریان جدید کمک کند. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. برای موفقیت در دنیای بلاگری، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و پیگیری از جمعیت مخاطبانتان ضروری است. یکی از رازهای توریسم بلاگری و اینفلوئنسری در عرصه گردشگری و فشن و غذا این هست که مرتب تولید محتوا کنید و متفاوت باشید. ترکیبی از عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته و تولید محتوای چند زبانه را نیز فراموش نکنید. جواد قارایی از اینفلوئنسرهای جدید گردشگری ایران، با بیش از ۸۰۰ عکس و ویدیو از ۳۱ استان کشور، نکاتی ژرف و شگرف برای عاشقان طبیعت دلپذیر و دوستداشتنی ۳۱ استان کشور دارد.
بهطوریکه تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازهای از فعالیتهای بلاگری شدند و توانستند در شبکههای اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. گیل دخت«گیل دخت»، با حدود ۱۶۷ هزار فالوور، تجربیات سفر و طبیعتگردی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد. او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاهها و کافههای خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار میآید. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد. او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد.
وی از سال ۹۴ شروع به فعالیت بهعنوان لایفاستایل بلاگری کرده است. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت.
با گذراندن زمان و رشد کانال یا صفحه خود، ممکن است نیاز به تشکیل تیم داشته باشید. افراد با تخصصهای مختلف مانند ویرایشگران و مدیران اجتماعی میتوانند به شما در اداره و بهبود محتوایتان کمک کنند. مهسا نعمت، از اینفلوئنسرهای ماجراجو و پر هیجان گردشگری ایران است. نوازنده ساز است و با گروه موسیقی دال بند و علیرضا قربانی سابقه همکاری دارد.
فود بلاگر های معروف ایرانی
البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت های شرط بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش های مردمی دستگیر شده است. البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می باشد. در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند در خارج از ایران اقامت دارند.
نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است.
او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوقالعاده خاصی دارد؛ به شکلی که میتواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند. اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبالکننده را به صفحه مجازیاش خیره کرده است. لازم به ذکر است خدمات آژانس تبلیغاتی ادوایس به اینفلوئنسر مارکتینگ ختم نمیشود و خدمات سئو، طراحی، سایت، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، گوگل ادز و… نیز در این شرکت ارائه میشود.
شغل اصلی مهدی شجاری در ابتدا یک فروشندگی ساده بود؛ اما پس از نتیجهنگرفتن در این زمینه تصمیم گرفت تا وارد حیطه وبسایت و وردپرس شود. اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و وبلاگهای شخصی از پلتفرمهای اصلی هستند. از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند. معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد.
تعرفه هر بلاگر در پنل لیست شده و با کمک ابزارهای تحلیلی که در اختیار شماست، میتوانید بازدهی کمپینها را بهصورت دقیق ارزیابی کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی قدرتمند است که به شما کمک میکند تا با افراد تاثیر گذار و محبوب در حوزه کاری خود تبادل داشته باشید. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید میکند.
{- {
- با رعایت این نکات، میتوانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپینهای خود بگیرید. |}
- اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. {
- جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند. |}{
- تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. |}
- پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید.
- هر یک از این انواع بلاگران دارای نیازها، اهداف، و شخصیتهای مختلفی هستند.
آدرس صفحات اجتماعی
لایفاستایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است. با گسترش شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایفاستایل بلاگرها به اینگونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، بهشدت در حال افزایش است. از مزایای شغل بلاگری میتوان به محبوبیت و شهرت فوقالعاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد.
بلاگر بودن به نظر ممکن است به نخبگانی که در یک حوزه خاص تخصص دارند محدود شده باشد، اما در واقعیت این مفهوم گستردهتر از آن است. همچنین، به تبدیل شدن به یک بلاگر در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام نیز امکانپذیر است و این راهکارها میتوانند افراد را در راه رسیدن به هدفشان یاری دهند. مینا طاهر از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران حدود 100 هزار دنبال کننده دارد. او سفرهایی به ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ماداگاسکار داشته و تصاویری دیدنی از جهانگردیهای خود به اشتراک میگذارد که خالی از لطف نیست. او را با برنامه فم تریپ میشناسیم که شماری از مطرحترین اینفلوئنسرهای جهان با حضور وی به ایران آمدند و مقصدهای گردشگری مختلف کشور را به اطلاع میلیونها مخاطب خود رساندند.
بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتابها، ورزش، فیتنس، گیاهخواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد میکنند. آنها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روندها در زمینه مورد علاقه خود میپردازند. بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینههای خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک میکنند. این افراد ممکن است با مارکها و شرکتهای معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخابهای مخاطبان در زمینههای مختلف ایفا کنند.
{محبوبیت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی ها
|}دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می کند. با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است. بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می شود.
برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگیهای خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانهداری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا میکند و درآمد او از راه تبلیغات به دست میآید.
صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. امروزه بسیاری از افراد قدم به فضای مجازی گذاشتند و موفق شدند توجه طیف گستردهای از مردم را به خود جلب کنند.
او با معرفی رستورانهای سنتی، روستاها و محصولات محلی، انتخابی مناسب برای تبلیغات مرتبط با اقامتگاههای بومی و صنایعدستی محسوب میشود. دلخوشیهای آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. جریان پلتفرمی تخصصی و هوشمند در حوزه تبلیغات شبکههای اجتماعی است که ابزارهایی جامع برای مدیریت کمپینهای اینفلوئنسری ارائه میدهد. با ثبتنام رایگان در پنل جریان میتوانید بهراحتی اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی و مخاطبان هدف را تحلیل کنید.
اکنون، صدف بیوتی یکی از تاثیر گذارترین اینفلوئنسر های زن ایرانی است که در سال 2019 به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اینفلوئنسرها در کل جهان نیز شناخته شد. نبات اطمینان که به قلم زیبایش شناخته شده است در صدر لیست بلاگرهای ایرانی قرار دارد. او پس از گرفتن مدرک لیسانس مدیریت، به کانادا مهاجرت میکند و به همراه همسرش در آنجا مشغول کار میشوند.
- حتی بسیاری از آنها با انتشار پستهای مرموز و شگفتانگیز، توانستهاند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند.
- او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.
- مستند ایرانگرد در چندین فصل ساخته شده و یکی از بهترین مستندها برای شناخت گوشهای از ظرفیتها و پتانسیلهای ناب توریستی ایران محسوب میشود. {
- الناز گلرخ را باید یکی از جنجالیترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. |}{
- اکثر رسانههای فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرفدارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بیوقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. |}{
- «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد. |}
از آنجا که بلاگری به یک فرآیند پویا و تکاملی تبدیل شده است، آمادگی برای یادگیری مداوم و پیشرفت ضروری است. همکاری با بلاگرهای بومی و پیجهای تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسبوکارها فراهم میکند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گستردهای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند. در این مطلب، لیستی از برترین بلاگرهای شهرهای شمال ایران را ارائه میدهیم که میتوانند تبلیغات شما را به شکلی جذاب و موثر به دست مشتریان هدف برسانند. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند.
او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. از ایجاد کمپینهای جذاب گرفته تا تجزیهوتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد.
شماری از اینفلوئنسرهای گردشگری صرفا در حوزه ایرلاینها کار میکنند. پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامههایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد.
از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران، باید به آرش آروین اشاره کرد. این کرگدن نارنجی دنیای گردشگری ایران، سفرهای زیادی داشته و بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد. سفرنامههایش را در سایت ORANGERHINO.IR نیز به اشتراک گذاشته و نکات زیادی از گردشگری سلامت تا ایمنی در سفر نیز ارائه کرده است. یکی از محبوبترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرمافزارهای کاربردی و طریقه استفاده آنهاست. هرچه این معرفی کاملتر و جامعتر باشد در جذب مخاطبین موفقتر عمل خواهد کرد. برای مثال معرفی برنامههای عکاسی و فیلمبرداری و یا نتنویسی ممکن است برای عموم افراد قابلاستفاده باشد.
با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است. بلاگرها در تمام کشورهای دنیا هستند و در ایران نیز تعدادشان رو به افزایش است. اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند. امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد.
او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی میپردازیم که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند و برای تبلیغات مناسب هستند.
{- من با تکیه بر دانش و تجربیاتم در زمینه SEO و تولید محتوای بهینهشده، به کسبوکارها کمک میکنم تا در فضای دیجیتال رقابتی به رشد و موفقیت دست پیدا کنند.
- آرش در استوری های اینستاگرامش، علاوه بر معرفی مقصدهای گردشگری مطرح و حتی کمتر شناخته شده در ایران و جهان، به معرفی فیلمهای محبوبش نیز پرداخته و کتاب خوان هم هست. {
- یکی از نقاط مثبت روایتهای گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش میشود و نظر بیننده را به خود جلب میکند. |}{
- ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. |}{
- هزینههای سفرش را با تدریس زبان انگلیسی و کار در مزارع (گردشگری مزرعه) و کمک به کودکان و غیره، تامین میکند. |}
- این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است.
الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکههای اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب میشود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. بلاگران مسافرت و گردشگری به تجربیات سفرهای خود در داخل و خارج از کشور می پردازند. و با مخاطبان خود اطلاعات در مورد مقاصد مختلف توریستی، راهنماییهای سفر و تجربیات شخصی خود را به اشتراک میگذارند. این افراد معمولاً با تصاویر زیبا و داستانهای جذاب از سفرهای خود مخاطبان را به خود جلب میکنند. بلاگران مسافرت و گردشگری میتوانند به ارتقاء صنعت گردشگری و تشویق به سفرها و کاوشهای جدید کمک کنند و به معرفی مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده کمک کنند.
آسوده ایمر، از جمله اینفلوئنسرهای مطرح ایرانی است که در خارج از کشور اقامت داشته و به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و جهانگردی قهار نیز به شمار می رود. آسوده ایمر بیش از ۱۰۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و استوریهایش، روایتی است از سفرهایش از صربستان تا استانبول. عکس زیر، روایتی است از سفر زمستانی او و همسرش در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی به بخارست رومانی و دیدار با یکی از هموطنان در این پایتخت زیبای اروپایی.
شما میتوانید با خرید بلیط پرواز از جاذبههایی که در مستندها معرفی میشود دیدن کنید. او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت. او در یکی از هایلایتهای پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپتاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است.
نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. چون هیچکدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمیکنند. اما میتوان از طرق مختلفی پیشبینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجانانگیزتری دریافت خواهد کرد. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.
- تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند. {
- بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. |}
- تلاش کنید تا محتوای بیشتری ایجاد کنید و مطالب جامعتری ارائه دهید. {
- سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را بهعنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفتهی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. |}{
- او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. |}
- پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد.
آرین ابرونی در یوتیوب نیز ویدئوهای آموزشی و سرگرمکننده منتشر میکند. امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحتترین و در دسترسترین مشاغل در ایران است. شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان میآورد. یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبالکننده زیادتری داشته باشد بلاگر میگویند. مائده هستم، دانشجوی رشته کارشناسی و تجربه های متنوع در زمینه سئو و تولید محتوا.
از تجربیات غذاخوری در بهترین رستورانهای اصفهان گرفته تا معرفی صنایع دستی و مکانهای گردشگری شهر، این بلاگرها به عنوان سفیران فرهنگ و هنر اصفهان شناخته میشوند. پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ها و سرگرمی های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد.
جواد قارایی در اینستاگرامش، پاسخگوی پرسشهای مخاطبانشان در گشت و گذارهایی که به نقاط مختلف کشور میکند نیز هست و این نقطه قوت فعالیت اینستاگرامی آقا جواد است. سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب میشود. یکی از محبوبترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایتهای داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکستهای باکیفیت؛ اهورا نیازی است. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عامتر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند. یعنی درصورتیکه تایم ویدئوهای شما بالای ۱۰ دقیقه باشد، برای یک کاربر اینستاگرامی پست شما یک محتوای حوصله سر بر لقب خواهد گرفت.
صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است.
اینجا