همینطور نکته کلیدی دیگری که باید به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که حرکات موجود در برنامه تمرینی متناسب اهمیت تراز شما تنظیم شده باشند. همیشه بدنبال یادگیری باشید و دانش خود را پیدایش نگه دارید. می توانید همین تمرینات را در منزل انجام دهید. یک برنامه بدنسازی بانوان برای کاهش وزن باید شامل هر دوی تمرینات هوازی به مظور کالری سوزی و تقویت سیستم قلبی و عروقی و تمرینات قدرتی به جهت ساختن عضله و بهبود دانسیته استخوان ها باشد. بهطور کلی تمرینات فول بادی چربی بیشتری نسبت به برنامههای جداگانه بالا و پایینتنه میسوزانند. ولی یک قاعده کلی در این راستا وجود دارد که شما می بایست وزنه ها را از سبک به سنگین برنامه بدنسازی چربی سوزی بانوان سه روز در هفته تعیین کنید. در واقع این شما می‌باشید که بایستی متناسب مهم بضاعت خود، وزنه های مناسبی را تعیین نمایید. زمانی که توانستید ۶ تکرار خویش را انجام دهید روزگار آن رسیده هست که وزنه تمرینی خود را افزایش دهید.همانند هر برنامه تن سازی فوتبالی دیگر رژیم غذایی شما بایستی سرشار از کالریهای حساس میزان مرغوب بودن به جهت ترمیم عضله ها آسیب چشم باشد در غیر این شکل نتایج حاصل شده محدود خواهند بود.همین امروز همین برنامه فوتبالی را شروع کنید! در در میان حرکات همین برنامه تمرینی ۱ الی ۱.۵ دقیقه و میان ست های آن ۳۰ الی ۴۵ ثانیه استراحت کنید. آن نیز همین می باشد که کالری دریافتی بایستی کمتر از کالری مصرفی باشد، تا وارد پروسه کتوزی یا به اصطلاح چربی سوزی شوید. به تیتر مثال، چنانچه شما مبتدی باشید، طبیعتا باید از برنامه تمرینی هایی استفاده نمایید که در کوتاه ترین دوران به سرانجام مطلوب برسید تا همین ورزش به جهت شما خسته کننده نباشد و در عین هم اکنون باید سطح سختی آن در حدی باشد که توانایی انجام آن حرکات را داشته باشید و بتوانید به صورت صحیح کل حرکات و ست ها را انجام دهید. توجه داشته باشید که در دوی شتاب هر یک تکرار برابر ۳۵ متر میباشد.۳۵ متر بدوید و مسیر رجوع و برگشت به خط آغاز را پیاده روی کنید و بعد از آن تکرار دوم خود را انجام دهید. اعتنا کنید که هر چه میزان زمان از اجرای برنامه بدنسازی شما بگذرد، مربی دیتاها بیشتری در ارتباط اساسی سیستمی بدنی و عضلانی شما پیدا می کند و در طول روزگار این برنامه را بهینه خیس خواهد کرد. در ابتدا بایستی بگوییم که به هیچ عنوان نمی قدرت وزن خاصی را برای تمام اشخاص معلوم کرد. در مقایسه اهمیت مزومورفهایی نظیر باب سپ (رزمی کار و هم بازی “ادم سندلر” در فیلم “لانگست یارد”)، اکتومورفهایی نظیر پیروزی پیت، به تمرینهای هوازی کمتری نیاز دارند.

ایندکسر