[ad_1]

گروهی از محافظه کاران سیاهپوست به شوراهای مدارس در ایالات متحده فشار می آورند تا دوره های مدنی را اتخاذ کنند که به جای نظریه انتقادی نژاد ، بر آرمان های بنیانگذاران تمرکز می کند.

در نامه سرگشاده ای که روز دوشنبه منتشر شد ، اعضای موسسه غیرانتفاعی Unites 1776 Center Woodson می گویند CRT و ایده های مشابه به کودکان خردسال رنگ آمیزی در یک سیستم نژادپرستانه را بدون امید به کنترل زندگی خود می آموزد.

در این نامه آمده است: “روایت غالب نارضایتی های نژادی ، آموزه های تاریخ آمریکا و علوم انسانی را در دهه های مختلف خراب کرده است ، اما طی یک سال گذشته به طور خطرناکی سرعت گرفته است.” “زیانبارترین تأثیرات چنین آموزشی بر کودکان اقلیت کم درآمد است ، که به طور ضمنی گفته می شود قربانیان بی پناهی هستند که قدرت یا ابزار تعیین آینده خود را ندارند.”

اتحادیه بزرگترین معلمان می گوید نظریه انتقادی نژادی برای کودکان “منطقی و مناسب” است

باب وودسون پدر ، فعال حقوق مدنی قدیمی و بنیانگذار مرکز وودسون که مدتهاست با نظریه انتقادی نژاد مخالف است ، نامه را سازماندهی کرد.

باب وودسون پدر ، فعال حقوق مدنی قدیمی و بنیانگذار مرکز وودسون که مدتهاست با نظریه انتقادی نژاد مخالف است ، نامه را سازماندهی کرد.

باب وودسون پدر ، فعال حقوق مدنی قدیمی و بنیانگذار مرکز وودسون که مدتهاست با نظریه انتقادی نژاد مخالف است ، نامه را سازماندهی کرد.

این نامه ادامه می دهد: “در دستاوردهای تاریخ آمریکا ابزارهایی برای خودسازی و خودسازی وجود دارد که کشور ما همیشه در راه تبدیل شدن به یک اتحادیه کاملتر از آن استفاده کرده است.” فرزندان ما سزاوار یک دیدگاه اصیل از این داستان هستند که به آنها کمک می کند تا به دوران شکوفایی انسانی خود برسند. “

گروه محافظه کار سیاه به جای تصویب CRT یا بخشی از آن ، از هیئت مدیره مدارس خواست تا از برنامه درسی 1776 Unites استفاده کنند ، که هدف آن حفظ “تداوم ، پاره نشدن” ، “عزت ، نارضایتی” و “پایداری ، اما شکنندگی نیست. “

“ما از شما به عنوان مدیران سیستم های مدارس دولتی در سراسر کشور می خواهیم که از آنها الگو بگیرند و مطالبی را اتخاذ کنند که به نسل های بعدی ، مانند نسل قبل از آنها ، انگیزه بدهد تا بر چالش ها فائق آیند ، به اهداف خود برسند و با روحیه خدمات خدمت کنند. خیر عمومی “

این گروه همچنین به دنبال اظهارات غم انگیز دانش آموزان در سراسر جهان در مورد آموزش و تاریخ مدنی است – از مدارس می خواهد مطمئن شوند که نسل بعدی آمریکایی ها درک می کنند که زندگی در جمهوری دموکراتیک آزاد به چه معناست.

شورای مدرسه کالیفرنیا نظریه نژادی انتقادی را ممنوع می کند

وی افزود: “ما می خواهیم مدارس شما برنامه های درسی را اتخاذ کنند که به جای رد کامل ارزش های اصلی ما ، در عوض ایده های خانواده ، ایمان و کارآفرینی را در بر گیرد که به همه آمریکایی ها – از جمله سیاه پوستان آمریکایی – در طول تاریخ اجازه داده است از آزار و اذیت به رفاه و اراده برسند. این کار را برای نسل های آینده ادامه دهید. “

این نامه در حالی مطرح می شود که آیا نظریه انتقادی نژادی باید به کودکان آموزش داده شود یا خیر.

در ابتدا ، متخصصان و ایدئولوگ های چپ استدلال کردند که موضوع آن برای کودکان مناسب نیست و فقط در دوره های کارشناسی ارشد تدریس می شود ، اما سپس بزرگترین اتحادیه معلمان کشور در ماه ژوئیه از ایده معرفی CRT برای دانش آموزان K-12 حمایت کرد.

اصول معدن امضای “نتیجه گیری از تمایل به سفید” ، ما اتحادیه ها را پیشنهاد می کنیم ، PTAS به سفید فوق العاده کمک می کند

منتقدان هشدار می دهند که حتی وقتی نظریه نژاد انتقادی با نام ارائه نشود ، عناصر آن خود را معرفی می کنند – از جمله ادعاهای نژادپرستی سیستمیک در نهادهای آمریکایی نفوذ می کند و عملاً اجتناب ناپذیر است.

در همین حال ، طرفداران یونیتس از سال 1776 می گویند که برنامه آنها با تاریخ نژادپرستی و بردگی آمریکا روبرو می شود – “در حالی که آنها را خائن به بالاترین اصول آرمان ما می شناسند”.

به عبارت دیگر ، لغو برده داری ، جیم کرو و جداسازی حرکاتی بود که مطابق قانون اساسی و منشور حقوق بود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

تقریباً دوجین کشور نظریه نژادی انتقادی را در مدارس یا سمینارهای دولتی و همچنین برخی از مدارس ایالت هایی که دولت آنها تمایلی به پیروی از آن ندارند ممنوع کرده اند.

هفته گذشته ، سنای آمریکا اصلاحیه بودجه ای را از سوی سناتور آرکانزاس ، تام کاتون ، جمهوری خواه تصویب کرد که مانع از رفتن بودجه فدرال به آموزش CRT در مدارس می شود.

[ad_2]

منبع: khabar-bazi.ir