همین هدرز قابل کارگزاشتن بروی زانتیا 2000 سی سی 16 سوپاپ میباشد. این هدرز قابل نصب بروی زانتیا 2000 16 سوپاپ میباشد. مهمترین حقیقت همین میباشد که فشار در سیلندرها عملکرد موتور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. صورت هدرز به شکل لوله هایی است که نخست به صورت سه و یا این که چهار لوله جداازهم از یک طرف متصل به یک فلنج فلزی شده و از طرف دیگر لوله ها به هم متصل شده و در نهایت تشکیل یک لوله قطور خیس را میدهند و در اخیر نیز یک فلنج کوچکتر بروی آن لوله نهایی متصل میشود. همون طور که کلیه شما دوستان عزیز میدونید هدرز تشکیل شده از لوله هایی از محصول استیل ضد زنگ یا الومینیم میباشد که به جای منیفولد فابریک اتومبیل بسته میشه و تمام ماشین های تقویت شده یا این که مسابقه ای از همین رسیله استعمال میکنند.هدرز های زیادی در بازار قابل خرید کردن است که هر کدوم بسته به فرم و صورت و زوایای خروجی خودشون توان و تاثیر های متمایز روی موتور ماشین نشون میدن.به طور کلی ٢ دسته هدرز در بازار می باشد که به جهت خروجی هر سیلندر و رسیدن اون ها به یک لوله از شیوه ۴ به ١ و ۴به ٢ و سپس ١ به کار گیری میکنند.از هر دو همین هدرز ها حیاتی قیمت های متعدد تو بازار موجود هست،هدرز های ۴ به ١ کل خروجی هر ۴ سیلندر رو درجا به یک خروجی منتقل مینمایند و در هر سیکل مراحل احتراق که ٢ به ٢ سیلندر ها عمل می کنند و دود رو بیرون مینمایند اون ٢ سیلندری که توشون خروج دود جزو دستور کار نمیباشد مبتلا فشار میشه چرا که مکش بر روی سوپاپ های خروج دود هست.این امر سبب ساز میشه در دراز مدت شاهد فشار به موتور و در غایت احتیاج به تعمیر موتور به وجود بیاد.نکته بعدی همین که همین هدرز ها نهایتا تا ٨ اسب بخار بر روی داینو طولانی تر می نمایند به ماشین. از آنجا که هدرها بهره وری هوای موتور شما را بهبود می بخشند ، می توانند سرمایه گذاری ارزشمندی باشند که در طولانی مدت در هزینه های شما صرفه جویی می کند. اضطراری به ذکر میباشد که وجود هدرز در سر منیفولد خودرو و بعد از آن اتصال اون به سیستم گذشته اگزوز هیچ عملکرد نداره و عملا هزینه بی فایده هستش چرا که سیستم لوله کشی فابریک اصلا مطلوب هدرز نیست.هدرز هایی که تا انتهای خودرو لوله کشی تازه میشن و کل استیل هستن کارایی دوست هدرز رو نشون میدن. در یک موتور چهار سیلندر یا هشت سیلندر ، چهار سیلندر وجود داراست که از به عبارتی منیفولد استفاده می کند. نصب هدرز بی آلایش ست به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است. یافتن راهکاری هایی به جهت هوا رسانی خوب تر به پیشرانه یکی از اصول اساس دانش تیونینگ به شمار می آید ولی از سوی دیگر تخلیه سریعتر و تمام خیس سیلندر از گازهای منفجر شده یا به عبارتی دود اگزوز نیز تاثیر بسزایی در مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر پیشرانه ایفا می کند.از همین رو نصب قطعه ای موسوم به هدرز یک عدد از اولی فرآیند تیونینگ اتومبیل های بی آلایش محسوب میشود. همانطور که می دانیم در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها باید بیرون گردد تا سیکل احتراق مجددا دارای مکش هوای تازه به درون سیلندر ها تکرار شود. و به جور ایست که هوای خروجی موتور را خوب تر تخلیه نموده و سیلندر خودرو خالی تر از دود می شود، و در عمل به جای آن هوای بیشتری را در هر مرحله مکش و سیلندر موتور خودرو از اکسیژن بیشتری مالامال شده و احتراق ماشین کاملتر و قوی ترمی شود و در نهایت شتاب ماشین بالا میرود. اگر به دنبال تغییر تحول عمده در صدا می‌باشید علاوه بر هدرز میتواند کیت اگزوز به صورت جداگانه خریداری و نصب کنید. پس کارگزاری هدرز سوای اعمال تغییر در بقیه بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر حالت و وضعیت آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت. عموماً سوله های معروف هدرزهای تولیدی خود را مهم ارزش عمده نسبت به سایر تولید کنندگان ارائه مینمایند اما این در حالی می باشد که گاهاً بازدید می‌گردد هدرزهایی حساس اسم های نا آشنا توان بهتری ارائه می کند و همین یعنی ممکن است هدرزی دارای اسمو رسم توان کمترین نسبت به هدرز غیر پر اسم و رسم ارائه نماید پس شما می بایست به اصول مهندسی در هدرز اعتنا کنید خیر به برند هدرز… در یک موتور ساده ، پس از خروج گازهای خروجی از سیلندر ، آنها در منیفولد اگزوز قرار می گیرند. هدرز نوعی منیفولد اگزوز هست که فضای بیش تری نسبت به منیفولد اشغال می کند و جور های متفاوتی دارد، کارگزاشتن آن نیز فعالیت دشواری است، چون کمپانی تولیدکننده فضایی به اندازه منیفولد اگزوز در ذیل کاپوت (Hood) درنظر می گیرد. هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای مختلف دستهبندی کرد، به این ترتیب شرکت سازنده بایستی کلیدی اعتنا به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از این قطعه را طراحی کنند. با اعتنا به این‌که کمپانی های زیادی در حال حاضر هدرزز ساخت می کنند و نمی اقتدار سابقه تمامی آنان را برشمرد،در اینجا تنها به شناخت اساسی یک سری شرکت تولید کننده با سوابق و شناخته شده در همین زمینه می پردازیم. تهیه و تنظیم و در اختیار گرفتن تغییر تحول دریجه گاز در جور برقی اهمیت توجه به نیاز مشتری و دستور العمل تعریف‌و‌تمجید نشده امکان پذیر میباشد که باعث می شود امکان استفاه از یک نوع دریچه گاز برای موتور های متعدد وجود داشته باشد . اهمیت این کار اطمینان حاصل می شود که گازهای خروجی به طور معادل در هدرزها مسافت دارا هستند و به طور همزمان آزاد می شوند. تنوع هدرزها از نظر ظاهری درصورتیکه بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کاهش از آن نیز نیست. هدرزها اکثرا به رخ آبکاری تهیه و تولید می شوند البته موقعیت دمایی فراوان بالای پیشرانه باعث تغییر تحول رنگ بدنه هدرز و مات شدن آن میشود.خمکاری بدنه ی هدرز بایستی به وسیله دستگاه های پیشرفته به طور دقیق انجام شود تا زاویه خم گزینه حیث ما به صحت به دست آید و هم در برخی جاها اهمیت ساخت فرورفتگی به بدنه ی اتومبیل آسیب وارد نکند . در صورتی که از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در آیتم بلوتوث تیوفایو لطفا از صفحه ما بخواهید.

ایندکسر