[ad_1]

ویکتوریا سکرت برای رقابت با لولومون و عقاب آمریکایی به لباس تناسب اندام متکی است.

شرکت لباس زیر زنانه متعلق به L Brands ، مجموعه جدیدی با نام “On Point” راه اندازی کرده است که شامل ساق بند ، سوتین ورزشی و سایر لباس های فعال ساخته شده از پارچه های خاص است که برای تمرینات با شدت بالا و تمرینات سبک تر مانند یوگا طراحی شده است.

بالدرین از گروه باله شهر نیویورک بردلی مدل جدیدترین مجموعه ویکتوریا سکرت “On Point” را مدل کرد. (راز ویکتوریا)

این خط به سه دسته تقسیم می شود: “عرق” ، با لباس هایی که برای تمرینات شدید مانند چرخیدن ، دویدن و بوکس طراحی شده اند. “زنده” با پارچه های سبک تر ساخته شده برای سفارشات روزمره ؛ و “جریان” برای فعالیتهایی مانند یوگا.

ویکتوریا سکرت پس از آنکه اعلام کرد از فرشتگان نمادین خود در اوایل سال جاری دست خواهد کشید ، پس از سالها واکنش پس از آنکه زنان از انواع مختلف و اندازه بدن را شامل نمی شود ، همچنان تحت تجدید نظر قرار می گیرد. . این فروشگاه در حال حاضر زنان و فعالان مentialثری مانند بازیکن حرفه ای فوتبال مگان راپینو ، اسکی باز آزاد ایلین گو و سایر زنان از مشاغل مختلف را برای حمایت از تغییر نام خود استخدام می کند.

این خط به سه دسته تقسیم می شود: “عرق” ، با لباس هایی که برای تمرینات شدید مانند چرخیدن ، دویدن و بوکس طراحی شده اند. “زنده” با پارچه های سبک تر ساخته شده برای سفارشات روزمره ؛ و Flow برای فعالیت هایی مانند یوگا. (راز ویکتوریا)

این شرکت همچنین مدل دیگر را با نام Paloma Elsesser ، در میان سایرین ، به عنوان رقصنده New York York Ballet Corps India Bradley نامگذاری کرد ، که جدیدترین مجموعه این شرکت “On Point” را مدل می کند.

مارک های مخفی L VICTORIA

و در حالی که زمان ورزش و شلوارهای چسبان به عنوان کمد لباس برای بسیاری در طول محاصره همه گیر دو برابر شد ، این دسته همچنان در حال گسترش است و مصرف کنندگان همچنان به پس از همه گیری علاقه نشان می دهند و منجر به سرمایه گذاری بیشتر در کمد لباس می شوند. بر اساس داده های گروه تحقیقات بازار NPD ، در واقع خریداران پوشاک فعال در حال حاضر 11 درصد بیشتر از خریداران لباس غیر فعال هزینه خرید می کنند.

با کلیک بر روی اینجا ، FOX را در حرکت حرکت دهید

سایر رقبا نیز شاهد رشد مداوم در فضا هستند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال ، Fabletics در اوایل ماه جاری از بانک ها خواسته است تا به آنها در آماده سازی برای عرضه عمومی اولیه خود کمک کنند ، که بر اساس آن ارزش تجاری مارک ورزشی بیش از 5 میلیارد دلار ارزش دارد.

[ad_2]

منبع: khabar-bazi.ir