در تمرینات سنتی به طور معمول 6 تا 8 هفته دوران می موفقیت تا همین مسیرهای عصبی تولید و بسط پیدا کنند، ولی اهمیت XBody در به عبارتی جلسه نخستین همین امر واقعه می افتد. در همین متد دستگاه حساس ارسال Pulse های الکتریکی که مستقیمأ به ماهیچه ها وارد می شوند مراحل عضله سازی را به مقدار ۵ برابر و همینطور شتاب و فرآیند چربی سوزی را تا ۳ برابر ارتقا می دهد به طوریکه در یک تمرین ۲۰ دقیقه ای با این سیستم، تن چیزی در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ کالری انرژی مصرف خواهد نمود. بله، در مرحله نخستین تمرین شما اندک شدن سایزتان را به طور کامل احساس خواهید کرد و در سطح دوم چربی های انباشته آیتم حمله قرار می گیرند. با اعتنا به مدت دوران کوتاه تمرینات ایکس بادی (هر جلسه 20 دقیقه) که دو یا این که سه جلسه در هفته می باشد، این تمرین برای اشخاصی که دوچندان مشغله و درگیر هستند و یا تمرینات طولانی، شدید و استرس زا دارا‌هستند مناسب است. اصلی تمرین XBody، مقدار کلی فعال سازی فیبرهای عضلانی زیاد گسترده خیس از تمرینات معمولی میباشد که موجب جذب قابل توجهی از فیبرهای عضلانی توانمند خیس (Type II) شده و در سرانجام این امر سبب ساز رویش قابل توجهی از بافت های عضلانی و ارتقا مقدار متابولیسم می شود. یکی از از روند دشوار تمرینات قدرت شروع میباشد ، که سرعت ساخت بیشتر فن عضله‌ها در آن موءثر است. هر ضربه اهمیت یک تکان ناگهانی همره است که بعد از آن از تعداد معینی ضربه دقیقا نظیر ورزش سنتی عضلات منقبض می شوند یعنی ماهیچه ها اصلی دوراندیشی منقبض شده و حرکات هدف دار انجام میگیرد. غالبا انجام همین فرآیند در طی ۲۰ دقیقه صورت می دهد که در مقایسه دارای فعالیت های ورزشی سنتی سرانجام شگفتی است. آیا این پالسها مهم پالسهای خود کار ماهیچه ها قلب، تداخل ساخت مینماید (آریتمی ضربان قلب، ایست قلبی)؟ که گوشه و کنار خون و تن را دارای PH مختلفی روبرو می‌نماید و یونهای مثبت و منفی بدن و عضله ها را تحت اثر گذاری قرار میدهد مضر است؟ تمرینات ای ام اس اهمیت ضربات الکتریکی کار می کند چیزی شبیه انقباض طبیعی تن است همین ضربات بیشتر ، انقباض ماهیچه ها را به وسیله لباس تمرین ایکس ایکس بادی شعبه ونک بادی تهیه میکند. علاوه بر این‌که در طول همین بیست دقیقه تن 700 کالری انرژی مصرف می نماید بعداز آن بمدت 48 الی 72 ساعت ساز به ریکاوری و بازیافتن قدرت و قدرت بدنی داراست که طی این پروسه هم حدود 1800 کالری انرژی مصرف میشود. 1. یک مدل “تمرینات قدرتی” می باشد که در آن کاهش وزن اساسی ساخت توده عضلانی بدون چربی به دست می آید. 2. نوع دیگر تمرین دارای XBody “هوازی” می باشد که سبب ارتقاء چربی سوزی، گردش خون و هضم می گردد. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها زیاد بخش اعظم در گزینه ایکس بادی در فردیس لطفا به بازدید از وب تارنما ما.

ایندکسر