هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، بدین ترتیب شرکت سازنده می بایست اهمیت دقت به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از این قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را میتوان در سه جور کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید با اعتنا به موضوعاتی زیرا ارتقا توان هدرز، دقت به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی است که به جهت افزایش عجله و اقتدار اتومبیل گزینه به کارگیری قرار میگیرد ، به جهت این‌که بتوانید غایت راندمان را از اتومبیل پراید اخذ کنید همین گزینه یکی از موردها واجب میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف نیز به لحاظ میرسد، از این جهت در زمان بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از روش خمکاری استفاده شده است، تراز آن صاف و صیقلی دیده میشود و به این دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن اتفاق میافتد. درصورتیکه بخواهیم در رابطه حیاتی طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که همین قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که در صورتی که اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، بدین ترتیب ایجاد و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل سخت و نیازمند به دانش مخصوص در لحاظ گرفت. در یک تعریف و تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در حیث گرفت که در وقتی که قیمت ماشین بالا می‌رود و اشخاص توانایی خرید کردن یک اتومبیل پرقدرت و اصلی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن می‌کنند که کارگزاشتن این قطعه منجر بروز ویژگیهای متمایز در اتومبیل نیز میشود. چنانچه در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، دارای سرعت و کارایی بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه اصلی طراحی و تولید این قطعه اهمیت دارد، دوران و هزینهای میباشد که شما می بایست به جهت آن در لحاظ بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این عامل بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استعمال نمیکنند. این دو قطعه از لحاظ فرآورده و ساختاری دارای یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون میگردند و پروسهی انجام همین حادثه با هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه کلیدی مانیفولد، مضاعف سرعت بالا و آسانتر است و این مورد قضیه خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط اصلی هدرز فولادی پراید وب سایت خود باشید.

حتما بخوانید:
طراحی سایت در تبریز سئو سایت در تبریز
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesLevitra