کسب و کارها به جهت پیشرفت می بایست بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای ساخت یک وب تارنما عالی، کارهایی می بایست انجام شود. او‌لین کاری که بایستی در همین زمینه انجام دهید این می باشد که یک نام اینترنتی عالی و جذاب انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می نمایید به جهت به دست آوردن و فعالیت شما منطقی است و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از کلمه ها ناآشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 مورد مهم را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب سایت خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و تعدادی قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز می بایست نحوه عمل با سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی تعیین کنید که چه برنامه ای برای سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و نیز برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو دارای است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را هم در لحاظ می گیرد.
به این دلیل بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از سایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی حساس آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را درک نمایند و همچنین در درجه بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و مرتبط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان همت به جهت ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد جور کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری مهم کیفیت خوب به جهت کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را اصلی جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات کافی در گزینه میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید دارای ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. وبسایت خود را اصلی توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار به جهت سایت شما این است که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب سایت رقبای خود را باز‌نگری کنید، به تیتر نمونه چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خود را در راستا کاری خویش و تارنما او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری کنید و عارضه ها پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود استعمال کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا دو جمله می تواند کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، کلیدی تصویب اطلاعات کلیدی در وب سایت خود، در کار خود کار کشته و قدرتمند باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در وب سایت مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، براین اساس بایستی صفحه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه مهم آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه داده ها تماس در وبسایت خود قرار بدهید و تمام اطلاعات مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت به دست آوردن و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس نشانی اینترنتی و شبکه های اجتماعی خویش را در سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها بایستی بتوانند روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب مهم کلیک بر بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند این قابلیت و امکان را دارند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمات اختصاری بی فایده می باشد و وب سایت بدون استراتژی مشخص و معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحه ها مختلف تارنما خویش استفاده می کنید. به تیتر مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا این که با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک راهکار استراتژیک به جهت وب سایت خود، باید راهی برای ساخت یک فراخوان برای اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان معنی می باشد که آنچه مردمان دوست دارا هستند در وبسایت شما ببینند این است که می توانند به راحتی به ورقه گزینه عشق و علاقه خود در هر برگه از تارنما بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را تماشا کنید، محصولات خود را بازدید نمایید و …
شما باید هدف ها خویش را در سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از تارنما شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور تام امکانات و داده ها حتمی را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک کانال های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال عمده مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما بایستی در آنها کاربر شوید و به دست آوردن و عمل خویش را در وبسایت خود گسترش دهید تا به دست آوردن و فعالیت خویش را بسط دهید. این نیز در سئوی شما فراوان موثر است. عمل در شبکه های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب وبسایت سبب تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر