برای بعضی از افراد، اختصاص دادن وقت کوتاهی به شنا در دوران استراحت نهاری حق تقدم دارد به هر عمل دیگری. شنا صبحگاهی امتیازهای دیگری هم دارد. هنگام شنا یا این که انجام هر مدل فعالیت ورزشی، مزایای آن بستگی به فرد و جور بیماری کمر دارد. چنانچه عصبی یا این که بیانگیزه باشید هر چه میزان نیز تمرین کنید فایدهای ندارد. به هر حال ابعاد می توانید این مسئله را خودتان آزمون بکنید. عضله ها پایین شکم را بالا و داخل نگه دارید تا میزان حرکت در گردن کمتر یابد. هنگام حرکت شنای پروانه دو دست از عقب به طرف نیز حرکت می کنند، از بالای آب، رد شده و به جلوی سر رسیده و آن‌گاه مجدد به پایین آب می روند. در این نوع شنا حرکت پاها مانند حرکت دلفین در آب می باشد و از کمر شروع می شود دست ها هم به طور نیز دوران و از طرفین به سمت جلو پرتاب می شود و هم زمان کلیدی این فعالیت سر از آب بیرون آمده و هواگیری انجام می شود. این بدان معناست که شما به دشواری خواهید خوابید چون آدرنالین شما هنوز از تمرین شنایی که انجام داده اید بالا است. به خودتان یادآوری کنید که هدف شما بهترین شناگر تیم شدن نیست؛ بلکه قرار میباشد بهترین عملکردتان را در کل ارتفاع تمرینها به نمایش بگذارید. شنا ممکن میباشد به بیماران در گیر به کمردرد امداد کند تا از شناوری آب استعمال نمایند و همین بیماران را قادر میسازد که این ماهیچه ها دارای را به طور مؤثرتری تمرین دهند. شنا در آن‌گاه از ظهر یک طریق عالی برای پاک کردن ذهن و گرم کردن ماهیچه‌ها سفت تن حلقه شناور بادی اینتکس است. شنا نمودن در کنار شناگران سریعتر شما را پایین فشار قرار می دهد تا بیشتر و سختتر عمل کنید. وقتی که دویدن در آب آسان شد، کلاس ایروبیک در آب را آزمون کنید. درصورتیکه از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در آیتم حلقه شنا حیوانات لطفا از کاغذ ما بخواهید.

ایندکسر